niedziela, 3 lutego 2019

Mapa marzeń

Dzięki Ince i jej fejsowemu miniwyzwaniu miałam okazję posklejać sobie mapę marzeń. Jest to tablica, na której przypinamy lub przyklejamy to, co chcielibyśmy zrealizować w najbliższej przyszłości. To graficzne zobrazowanie naszych pragnień. Można ją traktować jak plan na przyszły rok, ale realnie patrząc wyrażamy tu chęć realizacji marzeń "na najbliższy czas" tzn. na kilka lat. 

Kierujemy się przeświadczeniem, że jesteśmy projektantami naszego życia i mamy na nie wpływ.

Nie robię postanowień noworocznych, ale to wyzwanie baaardzo mi się spodobało. Szczególnie, że lubię kolaże, a dawno nie miałam okazji ich "potworzyć". 
Mapa marzeń, czy też tablica marzeń ma nam pomóc w realizacji radosnych projektów, stale o nich przypominać i tak sterować naszym życiem, żeby jak najwięcej z nich zrealizować.
Istnieje przeświadczenie, że przyciągamy to, o czym myślimy.

Mapę można wykonać według pewnego układu i porządku. Ja próbowałam grupować podobne elementy, ale wkradł się tu mały bałaganik :) Być może kiedyś stworzę bardziej uporządkowaną tablicę i pełniejszą:)
Całą pracę wykonałam w SMASHU-moim diariuszu. Bardziej spektakularnie można to zrobić na dużej tablicy i powiesić ją np. nad biurkiem albo w kuchni. Ja bardzo lubię swoje SMASHe i często do nich zaglądam, więc będę na bieżąco ze swoimi planami i marzeniami.
W centrum mojej mapy widnieje hasło:"Odnaleźć siebie". Obecnie tak czuję i jest to dla mnie priorytet.
Starałam się pozytwnie nastawić do przyszłości i przy pomocy wycinanek z gazet  zamieściłam swoje marzenia z różnych dziedzin życia. Jedne są błahostkami, inne poważnymi sprawami. Misz masz jak to w życiu bywa.
Po lewej wkleiłam hasło "52 książki w 2019". Biorę udział w fejsbukowym wyzwaniu. Przeczytam 52 książki w 2019r. Mam nadzieję, że mi się uda, bo na początku lutego mam już za sobą 10 książek i 3 rozpoczęte:)))














Oby pozostałe marzenia udało się  zrealizować choć w małej części:)
Zachęcam Was do tworzenia własnych map, to znakomita terapia:) 

Tym co na feriach życzę miłego wypoczynku:)
Wasza



3 komentarze:

  1. Świetna! Zawsze miałam ochotę zrobić taką mapę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna! Tak piękne marzenia muszą się spełnić!!!

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...