czwartek, 13 grudnia 2018

December Daily 2018 część 1

Czas najwyższy pokazać tegoroczny Grudniownik. Przyłączyłam się do zabawy na blogu "Święta na okrągło" i zaczęłam parę miesięcy temu kleić strony Grudniownika. Dzięki temu mam już okładkę, bazę i kilka stron. Teraz uzupełniłam je zdjęciami. Próbuję na bieżąco tworzyć nowe stronki, ale w grudniu nie jest łatwo o wolną chwilę, więc mam małe opóźnienie. 
Dziś okładka i 7 grudniowych dni.
Moje poprzednie Grudniowniki były baaardzo kolorowe, na czerwoności  i brokat pozwalałam sobie tylko w grudniu. Dodawałam mnóstwo kolorowych naklejek i obrazków.Postanowiłam to zmienić.  W tegorocznym grudniowniku zastosowałam stonowaną kolorystykę. Muszę się baaardzo pilnować, nie dodawać czerwoności tu i ówdzie. Już okładka zapowiada "Vintage Christmas". Mam nadal spory zapas kolorowych dodatków, które musiałam schować na dno szuflady, żeby mnie nie kusiły:)) Dokupiłam szare i białe tasiemki oraz złote i srebrne sznureczki.

Okładkę zrobiłam ze zwykłych tekturek z kartonu, a strony z kopert z ub.roku z Ikei.
Tyle ich zostało, a przecież w tym roku pokazały się nowe, inne;)
Szare koperty są cudowną bazą pod obrazki i zdjęcia, dającą wiele możliwości. Wszystko na ich tle dobrze się prezentuje;)



 Na okładce mały shaker-box gwiazda, wypełniona cekinami.




Całość spięłam kółkami. Robię tak od lat, to umożliwia bowiem dokładanie różnych stron i przekładek w dowolnym momencie. Na kółkach podoczepiałam tasiemki, dzwoneczki i takie tam:)



Po wewnętrznej  stronie kalendarz z Rogatego bloga od Inki.


Strona 1 to prezentacja całego grudnia. Na małych herbatniczkach znajdują się świąteczne symbole.
U dołu sentencja wycięta z jakiegoś papieru.



Strona2- Adwent.
Cztery świece w stroiku.


 Strona 3- Lista spraw.
W kieszonce ukrył sie tag, na kórym są spisane ważne grudniowe sprawy.
Obrazek z moimi ulubionymi kuchareczkami zdradza, że większośc spraw kręci się wokół gotowania;)


Dzień 4- Shopping
Nasze główne zakupy poczyniliśmy w Blue City w Warszawie.
Uwieczniłam śliczne dekoracje, naprawdę ciekawe. Mnóstwo krasnali -na kołach, księżycach, choinkach. Unoszą sie w powietrzu.



 Dzień 5- Robienie i wysyłanie kartek świątecznych do najbliższych.
Ta strona jest u mnie zawsze tak "upstrzona", że miejsca brak.
Mam dużo pocztowych napisów i taśm i chcę je tu wszystkie zaprezentować:))



 Dzień 6- Oczywiście Mikołajki.
Przygotowałam stronę z wielgaśnym butem, w środku którego schował się tag.

Na tagu uwieczniłam prezent "do buta"-wreszcie nie przydasie a kosmetyki:))



Dzień 7- Lektury
Gromadzimy książki wprowadzające nas w błogi, świąteczny nastrój!
Własne, pożyczone ,byle dużo!





Biegnę przyozdabiać kolejne strony Grudniownika pamiętając, że w tym roku tylko stonowane kolory:)))

Wasza

2 komentarze:

  1. Bardzo ładny w takiej stonowanej kolorystyce. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! stonowane.. no i dużo! mnie się podoba, bo to w końcu święta obfitości! :)

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...