sobota, 26 maja 2018

Nad stracony czas nic bardziej nie boli

Tym cytatem po raz pierwszy inspirowałam ArtGrupęATC. W tym roku tworzymy do cytatów sławnych malarzy.

Myśl Michała Anioła "Nad stracony czas nic bardziej nie boli" jest tak prawdziwa, że natychmiast przywodzi na myśl mnóstwo kreatywnych rozwiązań.
Użyłam tu grafiki z Liną Cavalli w roli głównej. Lubię ją bardzo. Dorzuciłam trochę trybików - popychaczy czasu.

















Dziękuję Iwonko za zaproszenie do inspirowania, wielka to dla mnie radość bawić się z Wami.
Zachęcam wszystkich do wyrażania siebie poprzez tworzenie art journali. Spróbujcie "ugryźć" temat po swojemu.
Na stronie ArtGrupa Artjournal co miesiąc pojawiają się nowe wyzwania, wszystkie bardzo ciekawe!

Miłego weekendu - Wasza



9 komentarzy:

  1. Wspaniała interpretacja, wybrałaś świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa interpretacja.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tego daru - zdolności wyrażania myśli poprzez twórczość. Świetna praca Iza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie w ten gorący majowy dzień Bardzo mi się podoba Twoja praca jest urzekająca i przypominam o upływie czasu A mi czas ostatnio tak szybko leci że tak naprawdę nie wiem na czym jem dzień Pozdrawiam cię serdecznie i przesyłam ogrom pozytywnej energii tobie i twoim bliskim przyjemnego dnia


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczna praca, uwielbiam takie retro klimaty:-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie podoba mi się idea art-journal, żebym tylko ja miała więcej wolnego czasu... Piękne to, co stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno mnie u Ciebie nie było i widzę, że sporo mnie ominęło :)

    Lubię Twoje prace dlatego, ponieważ są bardzo kreatywne i inspirujące do działania! :)

    U mnie ostatnio było bardzo kreatywnie, a czas głównie spędzałam w swojej pracowni :) W efekcie powstało kilka nowych projektów innowacyjnych kocyków dla dzieci i niemowląt. Szczególnie jestem dumna z kocyka w lamy :) Zapraszam do oglądania!

    https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No to jest fenomenalne, prawdziwe cudo. Podoba mi się dosłownie wszystko. Boskie przesłanie, a atmosfera jaka... no jest klimacik, czuję go na całego. Dla nie to praca idealna. <3

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...