piątek, 25 marca 2016

Życzenia Wielkanocne z Feminką

Skoro zbliżają się święta "jajeczne" moja Feminka uznała, że musi dostosować się i wystąpić w otoczeniu jajeczek:) W tym miesiącu połączyłam wyzwanie UHK Gallery inspiracje-Feminki, z tematyką wielkanocną.

Ogromną radość sprawiło mi odszukanie na Pintereście dziewczynki w zielonych bucikach. Będzie moją Feminką! Postawiłam ją koło jajeczek, a jedno nawet dałam jej w ręce.


Tutaj użycie metalowej siatki kurniczej było jak najbardziej uzasadnione!


Długo szukałam stempla "Chicken wire", paczuszka przyszła w ostatniej chwili.
Ostatnio mam fazę na takie stemple.


Widzicie te zielone buciki? Przepadłam!


Piórka znalazłam na spacerze:)






 Do jajek na papierze dokleiłam jeszcze dodatkowy rządek






W te piękne Święta Wielkanocne
życzę Wam czasu na zadumę, radość i nowe nadzieje.
Niech w Waszych sercach zapanuje wiosna!



Wasza

16 komentarzy:

  1. Fajnie to wymyśliłaś. Pięknych Świąt Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza feminka! No i te butki! Cudownych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowa, piękna praca!
    Radosnej Wielkanocy!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze raz przesyłam Wielkanocne życzenia Zdrowych i Rodzinnych Świąt!
    Fajny pomysł z tą feminką :)

    Buziaki Izuś :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :) Również życzę zdrowych wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt :)

    Dziękuję za piękną karteczkę i jedyny w swoim rodzaju prezent. Zaskoczyłaś mnie i uszczęśliwiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknych i Radosnych Świąt!
    Zielone butki mnie urzekły:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownych, rodzinnych Świąt życzę Tobie i Twoim bliskim...

    OdpowiedzUsuń
  9. Radosnego dalszego Świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło pięknie, zawsze zadziwia mnie Twoja pomysłowość: a to użyjesz siatki, a to piórka znalezionego podczas spaceru i wszystko super do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. niezapomnianych świąt Umbrellko;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ piękne! A te piórka... bardzo je lubię. Wszystkiego dobrego w te święta!

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz boskie pomysły, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza dziewczynka-Feminka w bardzo ciekawym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...