poniedziałek, 11 listopada 2013

Candy z okazji 2 latek bloga

Sama w to nie wierzę, ale jest to najprawdziwsza prawda :)
Dziś o godz 11.11 mojemu blogowi stuknęły 2 latka. Fajna, nadzwyczajna wręcz data (11.11.11) stała się przyczynkiem do rozpoczęcia mojej przygody z blogiem :)

Kiedy zaczynałam pisać bloga w mroźny listopadowy dzień, nie przypuszczałam, że poprowadzę go dłużej niż chwilkę. Nie wiedziałam, że jest taka funkcjonalność, jak lista obserwatorów (przyjaciół) bloga. Teraz mam ich 467.
Nie miałam pojęcia, że nicki niektórych osób w czarodziejski sposób zamienią się w realne, żywe osoby, z którymi spotykam się i wymieniam doświadczeniami, albo po prostu mailujemy ze sobą lub plotkujemy na żywo.
Wiele radości dostarcza mi kontakt z Wami i nie wyobrażam już sobie życia bez znajomości blogowych. W realnym życiu wiele osób nas nie rozumie. Często słyszymy pytania "A po co Ci to?Po co Ty to malujesz? Po co sama robisz kartki świąteczne? "
Niezrozumienie na każdym kroku.
 
Za to w świecie blogowym - pełne zrozumienie!
Wspieramy się, doradzamy, doceniamy, wymieniamy przydasiami lub gotowymi owocami rąk naszych. W innych odnajdujemy cząstkę siebie.
Podobne myśli, zainteresowania, zakręcenie, a czasem totalny odlot na punkcie prac rękodzielniczych.
W necie poznałam kreatywne, szczere, uczciwe, szczodre dziewczyny.
Dane mi było poznać osoby, które nie kupują prezentów w postaci "chińszczyzny" tylko własnoręcznie je wykonują. Takie, które pokonają wiele przeciwności, żeby mieć wymarzony mebel czy drobiazg do domu. Pojadą po niego na koniec świata, wyczyszczą i przemalują.
Uczę się od Was, uczę i uczę. I dziękuję, że jesteście*.
Dzięki, że mnie czytacie i komentujecie, bo blog bez czytelników popadłby w niebyt.
 
Bardzo brakuje mi koleżanek, które z różnych powodów kończą przygodę z blogowaniem, ale cóż... życie.
 
Drugą rocznicę trzeba uczcić, więc zapraszam Was na cukierasy.
Candy zaczyna się dziś i potrwa miesiąc - do 11.12.13.
 
Będzie to czas przedświąteczny, więc prezent dla jednej z Was zawiera dekoracje świąteczne.
Z Waszych komentarzy pod moimi postami wynika, że ciągle podoba się styl shabby chic.
Ozdobiłam więc zimowo-świąteczny obrazek i przetarłam, robiąc z niego stareńki i nadgryziony zębem czasu :))
Do tego konik sporych rozmiarów, który może stanąć na komodzie czy kominku wśród dekoracji bożonarodzeniowych. I świeczka na długie, zimowe wieczory.
Zapraszam do zabawy!
 


banerek do wstawienia na Wasze blogi
 
 
Obrazek ma z tyłu dziurkę umożliwiającą powieszenie go na ścianie. Może być również podkładką na stół swiąteczny pod gorące naczynia.
 
 
Konika sporych rozmiarów ozdobiłam serwetką ryżową z nutkami.
Po bokach przecierki shabby chic.
 
 
 
Zasady candy jak zawsze:
  1. Zabawa przeznaczona jest dla osób posiadających i prowadzących bloga.
  2. Komentarz wyrażający chęć udziału w zabawie należy zamieścić tylko pod tym postem.
  3. Należy zamieścić informacje o moim candy na swoim blogu w bocznej szpalcie w formie podlinkowanego banera.
  4. Jeżeli ktoś zechce zostać moim obserwatorem, będzie mi bardzo miło.
  5. Candy trwa do 11.12.13 do 23:59:59.
Życzę miłej zabawy!
Wiele z Was również ogłosiło zabawy blogowe, śpieszę się zapisać :)

Zaczynam działać na świątecznym froncie, co pokażę w kolejnych postach.
Życzę dużo weny twórczej na kolejne przedświąteczne tygodnie :)
 
Wasza
 

102 komentarze:

  1. Jestem pierwsza w kolejce może szczęście dopisz ,pozdrawiam cieplutko Ewa ale cukiereczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj, aj, śliczności! Chętna, chętna, może mi tym razem dopisze szczęście :)

    Gratuluję drugiej rocznicy i życzę nowych inspiracji i pomysłów oraz wytrwałości :)

    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam udział w zabawie, obserwuję od dawna i podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam jak zaczynałaś ... zaintrygowała mnie ta altanka ... podobało mi się jak piszesz, co robisz... i tak już pozostało :)
    Wszystkiego dobrego na następne i kolejne lata blogowania, by ilość pomysłów jakie masz nie malała a wręcz przeciwnie rooosła ;) a na candy z przyjemnością sie zapisuję :)
    Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością się zapiszę, a że i ja zorganizowałam zabawę, więc zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnościa ustawię sie w kolejce i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy! Z przyjemnością się zapisuję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czas leci....szybko....Cukierasy super....Nie może mnie zabraknąć w zabawie....Następnych blogerskich latek.....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się z chęcią zapiszę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję rocznicy i z ogromną chęcią zapisuję się na candy. Ślicznie tu u Ciebie, a ja tak bardzo lubię postarzane przedmioty. Zbieram też koniki, więc Twój idealnie pasowałby do mojej kolekcji. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Izuniu! Gratuluję dwóch latek:), ja mam także nadzieję dotrwać do drugiej rocznicy mojego bloga:). Kochana, cukieraski są wymarzone jak dla mnie, ustawiam się więc i z wielką nadzieją i niecierpliwością oczekuję rozwiązania zabawy:)
    przesyłam moc buziaków i uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje jubileuszu bloga..a data losowania tez sie pieklnie uklada.11.12.13 co za zbieg okolocznosci..

    OdpowiedzUsuń
  13. Ustawiam się grzecznie w kolejce , takie cuda , aż grzech byłoby szczęścia nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Umbrellko, mam ciągle to o czym piszesz, ano często jestem pytana " a chce ci się tak dłubać" ? No nie odpowiadam, zmuszam się ciągle:)) Blogowanie to miła chwila wytchnienia:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję dwóch lat blogowania! Sama radość podziwiać Twoje prace. Cudownie by było gdyby można je było podotykać w realu :)) Będę cierpliwie czekać na wyniki losowania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam nadzieję, że będzie to coś z lawendy bo tylko do tego mam szczęście a tu takie cukieraski, nie da się przejść obojętnie.
    Życzę jeszcze wielu lat w blogowym świecie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję 2 roczku. Podpisuję się obiema rekami pod tym co napisałaś.
    Oczywiście zapisuję się na candy i zapraszam też serdecznie do mnie na cukieraski.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję dwóch latek! Staję, oczywiście w kolejce! Prezenty kuszące ( chi, chi - i ja tę świetlną ozdobę wykorzystałam przy fotografowaniu zimowej kolekcji pionów;0).

    OdpowiedzUsuń
  19. zapisuję się oczywiście♥

    OdpowiedzUsuń
  20. życzę zatem kolejnych lat w blogowym swiecie i nieustającej weny Gratuluję !
    z miłą chceią stanę po cuksy !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna rocznica:)
    Oczywiście ustawiam się w kolejce, trzymam kciuki za wygraną.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. :)))Witaj serdecznie, z całego serca gratuluję 2 latek, i życzę Ci kolejnych pięknych lat i wspaniałych osób na Twojej drodze:)
    Gdybyś kiedys chciala kiedys napisac do mnie to sie nie krępuj:)
    Candy to wielka niespodzianka-trzymam kciuki za siebie, banerek na blogu:)
    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj. Gratuluję rocznicy i dalszych owocnych życzę.
    Chętnie stanę w kolejce.
    Pozdrawiam cieplutko, kciuki zaciskam i na wyniki czekam.
    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Tylu obserwatorów to piękny rezultat Twoich blogowych poczynań . Wcalę się nie dziwię bo sama podpatruję jak realizujesz swoje pomysły .Czekam zawsze na kolejne Twoje prace. Zapisuję się i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję dwóch latek i życzę kolejnych pełnych cudownych projektów i czasu na ich realizację :)
    Z przyjemnością zapisuję się po cukierasy.
    Pozdrawiam cieplutko
    http://posolonepomysly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Z wielką radością staję w kolejce :) Obserwuję już od dawna, banerek umieszczony na lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale ładnie napisałaś :-)
    Przyłączam sie do zabawy
    Gratulacje za wytrwałość i za wyjątkowa atmosferę na Twoim blogu! :-)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję dwóch latek:) Wspaniale, że dzięki blogowi znalazłaś bratnie dusze:)
    Jak zawsze piękne niespodzianki przygotowałaś:) z przyjemnością dołączę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje z okazji rocznicy! :) Cudne candy chętnie się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki cudowny nastrój świąt, cichutko ustawiam się w kąciku jak mała dziewczynka i marzę o tym koniku :))

    OdpowiedzUsuń
  31. no i ja się zapisuje oczywiście :D bo nie chcę dostać tego obiecanego "kopa" :D

    :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Iza, ja Ci życzę kolejnych latek...wielu :) I oczywiście zapisuję się :) I tak jak Kat nie chcę tego "kopa" ;) ale zapisuję się, bo bardzo podoba mi się to co przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Życzę kolejnych lat blogowania, wielu pomysłów i żeby koleżanki nie rezygnowały:) ustawiam się w kolejce po cuda jakie stworzyłaś!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. gratulacje z okazji dwóch lat blogowania:-))
    ustawiam się po cukierasy, tym bardziej, że takie urocze są:-)))
    pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję rocznicy i życzę owocnego blogowania na następne lata! Piękności tworzysz, więc nie omieszkam tu sie ustawić.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie wiem jakim cudem nie natrafiłam na Twojego bloga?! Przecudowne prace, jestem pod wrażeniem. Oczywiście będę zaglądać do Ciebie jak najczęściej by być na bieżąco z nowościami, ale teraz muszę nadrobić dwa lata zaległości. Pozdrawiam ciepło.:*

    OdpowiedzUsuń
  37. Dlaczego mnie tu jeszcze nie było skoro u ciebie tak fajnie...Staje w kolejce, konik jest boski i myślę, że moja córa i tak by mi go zabrała ale co tam....Chę wygrać:))))

    OdpowiedzUsuń
  38. piękne nagrody! chętnie wezmę udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne dekoracje, piszę się i zapraszam na moje słodkości również :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. i ja chętnie stanę w kolejce :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  41. oj tak blogowy swiat wciaga;))ja w zeszlym roku na chwile dluzsza zniklam, bo nie dawalam rady pogodzic pracy i domu wrocilam po 4 miesiacach i zagladam od czasu do czasu choc juz rzadziej niz kiedys;) ale zdecydowanie okres przedswiateczny uwilbiam i nie moze mnie wtedy tu zabraknac;)))bo cudne rzeczy wstawiacie szczegolnie te wykonane samodzielnie;)))z checia biore udzial w zabawie i pozdrawiam cieplo;)))swoja droga super data 11.11.11 pamietam jak moja kolezanka koniecznie chciala wtedy urodzic, mila termin na 13.11.11 a urodzila 20.11.2011 i tez wyszla super data bo 2011 2011;)))buziaki

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja stoję w ogonku :) Warunki spełnione, pozostaje mi życzyć kolejnego udanego roku. Mój blog ma również 2, co prawda 1 rok był troszkę zostawiony samopas, ale teraz wracam :) mam nadzieję, że będzie lepiej! A Tobie szczerze gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Stanę w kolejce i ja. Banerek wisi już na Powoluśku a ja składam gorące urodzinowe życzenia i gratulacje. I także zapraszam na moje listopadowe rocznicowe rozdanie, choć mnie stuknie dopiero roczek.

    OdpowiedzUsuń
  44. z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce :) kolejny już roczek z resztą ;))) no i życzę Tobie (i sobie też) żebyśmy spotkały się w tym miejscu również za rok! gratuluję owocnego życia blogowego i życzę czerpania dalszych radości z blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się :)
    Banerek : http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. witam ,
    wpadłam tu od Misiówki i od razu na candy ...
    gratuluję tych dwóch latek i jeśli można to staję w kolejce po takie cudowne i wymarzone upominki -konik przecudny ,przypomniał mi dzieciństwo :)
    pozdrawiam ciepło a link do tego pięknego bloga zabieram na swoją listę blogów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z przyjemnością dodałam się do listy obserwatorów jako szepty serca ...

      Usuń
  47. Z przyjemnością staję w kolejce po te cuda. Taki konik to marzenie :)
    Zapraszam na candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękności piękności . Zapisuje się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ustawiam się w kolejce :)
    Życzę Ci jak najwięcej urodzin bloga ;) I masz rację, że blogowanie to świetna sprawa, ułatwia poznawanie ludzi o tych samych zainteresowaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajnie coś dostawać, może mi się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  51. Jej cudnosci przygotowalas :)
    juz tyle chetnych ! wcale sie nie dziwie :)
    Ai ja poczekam grzecznie :)
    Moze akurat

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję dwóch latek! I życzę wielu kolejnych , twórczych latek :)
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny i miłe słowa - Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  53. serdecznie gratuluje rocznicy i zycze dalszej wytrwalosci w blogowaniu :) Z wielka przyjemnoscia przylaczam sie do zabawy moze tym razem dopiosze mi szczescie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapisuję się na candy. Sama dopiero zaczynam przygode z blogiem - mam nadzieję, że uda mi się wkleić info a tymczasem dołączam do grona obserwujących:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszystko jest śliczne, ale urzekł mnie konik w nutki - skrzywiona zawodowo jestem ;-)
    Zapisuję się i pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Życzę dalszej pracy i wytrwałości w swoim hobby:) zapisuję się i banerek wklejam u siebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Przychodzę z wizytą po długiej nieobecności i co ? i trafiam na cukierasy !

    Ustawiam się z wielką chęcią i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  58. Biorę udział, może w końcu coś wygram, wiesz co mi się najbardziej podoba? ten konik, podobnego konika miała moja córusia na zaproszeniach na chrzciny,które odbyły się nie dawno <3 śliczny ten Twój blog, zostaję na dłużej i zaprasza też do mnie :)
    http://fabulous-christmas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne prezenciki zapisuję sie w kolejce po nie. Prosze też o wsparcie mojej Helenki w głosowaniu http://yllla-cowgowiepiszczy.blogspot.com/2013/11/konkurs-listopadowy-gosowanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetnie piszesz, robisz fajne rzeczy, więc Cię będę obserwować jako http://5porroku.blogspot.com/
    Gratuluję rocznicy, a candy wygrać bym chciała, jak każdy z tej długiej kolejki.Pozdrawiam:-))))

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję urodzin :) życzę z calego serduszka wielu, ale to wielu jeszcze blogowych urodzinek :)
    A na Candy..
    Zapisuję się z przyjemnością.. Takie skarby.. mmm
    BUZIAK :*
    decustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. I ja się przyłączę. Gratuluję urodzin i życzę kolejnych udanych latek blogowych.

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja też gratuluję jubileuszu :) i pokornie ustawiam się w kolejce :) http://zapach-dnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. ZAPRASZAM NA MIKOLAJOWE CANDY I DO MNIE :
    -)

    http://fabulous-christmas.blogspot.com/2013/11/mikoaj.html

    OdpowiedzUsuń
  65. Witaj kochana, nie może i mnie tu zabraknąć, wśród Twoich wielbicielek! Świąteczne, serdeczne cukierki przygotowałaś, wspaniałości. Dwóch latek z serca gratuluję i życzę jeszcze wielu, wielu...wielu....

    Buziaki posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję dwóch latek:)piękności tworzysz i pokazujesz na blogu..kreatywna i zdolna z Ciebie dziewczyna)))
    Dzięki za odwiedzinki imiłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  67. Zakochałam się w koniku... Dołączam sie z przyjemnością do zabawy i zostaje u Ciebie na dłuuuuugo:)
    lubimyprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. To ja też chętnie po świętuję razem z Tobą. Jestem to po raz pierwszy i zostaje na dłużej :) Wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękne rzeczy do wygrania, chętnie ustawię się w kolejce :http://katerina-cala-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Moja rodzina się puka w głowę, że ja w ogóle wysyłam kartki...
    Kolejnym miłych rocznic życzę i grzecznie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja też się cieszę, że założyłam bloga:) Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych! Zapisuję się chętnie na cukieraski:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Jak to przysłowie mówi "po nitce do kłębka" i trafiłam do Ciebie. A że jeszcze cukierasy rozdajesz to juz szczęście. Do pełni brakuje tylko wygranej, hihi.
    Rozsiadam się u Ciebie i lecę oglądać starsze posty. A mam troszkę zaległości,jakieś...2 latka???
    Pozdrawiam Cie bardzo cieplutko i zapraszam do mnie na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluję rocznicy:)
    Zapisuję się i ja:)
    Banerek na http://rozanyzakatek90.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Gratuluję rocznicy i zapisuję się z wielką przyjemnością;)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  75. Z chęcią wezmę udział w zabawie :). Gratuluję rocznicy :).

    OdpowiedzUsuń
  76. Życzę wszystkiego dobrego z okazji rocznicy i z przyjemnością stanę w kolejce, trzymając za siebie kciuki :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Drugie urodzinki - gratulacje - i kolejnych rocznic
    Ale kolejka!!!!!
    Spróbuję swojego szczęścia i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Najlepsze życzenia z okazji drugich urodzin bloga:) Piękne rzeczy do wygrania, zatem staję w kolejce:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. ale cudne candy, ten konik jest wspaniały, jak to zrobić żebym wygrała?

    OdpowiedzUsuń
  80. Chętnie dołączę do candy:) i zapraszam do mnie origamiiptaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Chętnie dołączyłabym do candy ale nie wiem jak umieścic ten baner u siebie na blogu:((( dopiero od niedawna prowadzę bloga i narazie dla mnie to czarna magia:))) mogę prosić o wskazówki:)??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. po pierwsze gratuluję kolejnego roczku :)
    po drugie sądzę, że mam maleńkie szanse na wygraną ale może akurat, bo konik całkowicie mnie powalił
    pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardzo mi się podoba ten nutkowy konik.. czy mógłby u mnie stanąć na komodzie?? Gratuluję 2 letniego stażu blogowego :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Z najlepszymi życzeniami przyłączam się do zabawy :)
    Konik przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Wszystkiego naj, naj, naj!!! Cukieraski cudne - a konik jest po prostu boski - Junior byłby zachwycony, bo kolekcjonujemy, więc prosimy o szczęśliwą rękę :-D
    A banerek tu: http://les-petit-piafs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Gratuluję dwóch latek i życzę kolejnych kreatywnych i pomysłowych prac :-)
    Miło spotkać osobę, która preferuje gadżety własnoręcznie robione!
    Pozdrawiam ciepło!
    P.S. Oczywiście zgłaszam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Życzę dalszej przyjemności z blogowania!
    Oczywiście zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  88. bardzo chętnie biorę udział a Candy :) obok takich romantycznych śliczności nie sposób przejść obojętnie
    Banerek na blogu edithstuff.blogspot.com
    pozdrawiam
    Edith

    OdpowiedzUsuń
  89. Kolejka długaśna ale i ja stanę w tym ogonku żeby świętować z Tobą drugie urodziny :-)
    pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  90. Stanę sobie cichutko na końcu kolejki i pomarzę o wygranej ;)))
    Gratuluję 2 lat!!!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  91. Baaaaardzo chętnie się zapisuję :) I na listę obserwatorów i do kolejki po konika :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  92. Smakowite cukierki. Baaardzo chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  93. chętnie zapisuje się
    http://aneta-anabelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Oj, marne szanse na wygraną, ale spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  95. I ja się zapisuję:)
    baner: http://isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Taka długa kolejka... trudno się dziwić skoro taaakie prezenty - grzech nie sprobować, stanę i ja.
    Banerek na blogu http://pokoikzrozmaitosciami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. cuuudeńka:)
    zapisuję się, zostaję, banerek w mojej zakładce: Candy, Rozdania...

    ps. zapraszam na moje świąteczne candy!

    OdpowiedzUsuń
  98. Super rzeczy chcesz nam podarować :).

    Z chęcią się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  99. Izo, gratuluję rocznicy! Ustawiam się w kolejce i ja :) Piękne prezenty przygotowałaś - ktoś z nas będzie miał ogromne szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  100. I ja jestem bardzo chętna na te wspaniałości :)

    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Oj, bardzo chętnie się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...