piątek, 5 kwietnia 2013

Album na Złote Gody

Jakiś czas temu moi rodzice obchodzili Złote Gody. Parę miesięcy wcześniej wpadłam na pomysł, że jednym z prezentów "od serca" będzie własnoręcznie wykonany album.
"Sposobem" wydostałam z rodzinnego domu albumy ze zdjęciami, ale... nie przypuszczałam, że tak trudne będzie dokonanie wyboru odpowiednich zdjęć. Musiałam zdecydować, według jakiego klucza wypełnić wspomnieniowy album.
Wreszcie zdecydowałam się uwydatnić najmocniejsze punkty z życia rodziców i całej naszej rodziny - ślub, wspólne chwile, narodziny dzieci, wspólne wczasy, Srebrne Gody, wesela córek, narodziny wnuków, narodziny wnuczek, wspólne zdjęcia, zjazdy rodzinne, Złote Gody.

Pojawił się też pewien problem :), który zauważyłam w mojej obecnej rodzinie - kiedy jesteśmy na wczasach, jedno z rodziców pstryka zdjęcia, drugie pozuje z dziećmi. Dlatego znalezienie fotografii z rodziną w komplecie graniczy z cudem. Równie trudno znaleźć zdjęcie, na którym rodzice są we dwójkę, raczej zawsze z dziećmi :), a potem  z wnukami :).
 
To nic, że od miesięcy gromadziłam wstążeczki, ćwieki, motylki, koronki, kwiatki i odpowiednie papiery scrapbookingowe oraz robiłam odbitki zdjęć. Album kończyłam w bólach twórczych w nocy przed wyjazdem na uroczystość Złotych Godów :)) Skądś to znacie?
 
Zapraszam do tej wyjątkowej wycieczki przez półwiecze!
 
Na okładce umieściłam prawdziwy klucz z targu staroci.
 
 

 

 

 
 U góry po lewej dekoracyjny tort, który pomalowałam na stare złoto.


 
Zdjęcia ze ślubu kościelnego rodziców i tak marnej jakości, uległy zniszczeniu.
Dlatego zastosowałam tu duże akcenty - sukienkę i frak z beermaty. Pomalowałam je farbkami akrylowymi.


Na tagach - zakochane ptaszki :)


Pierwsze dziecko w małżeństwie - czyli ja :)


Już we czwórkę.


Wczasy rodzinne  w adekwatnej oprawie.
 
 
Poniżej 2 kółka imitujące filmiki, które oglądało się w odpowiednich aparacikach.

 

Jedno z nielicznych wspólnych zdjęć.

 
To pamiątka 25-lecia ślubu. Na cyferki przykleiłam kaboszon, żeby je uwypuklić.
Powyżej zdjęcia klatka - symbol słodkiej niewoli.
 
Następne strony to śluby córek, narodziny wnuków, narodziny wnuczek, zjazdy rodzinne i nieliczne zdjęcia rodziców we dwójkę.
Dopiero zauważyłam, że w pośpiechu zrobiłam niewyraźne fotki, muszę je przy okazji powtórzyć.

 
Tu zwiedzanie Łazienek w Warszawie, więc postarałam się o odpowiednio klimatyczne dodatki.
 

 
Ostatnią stronę zostawiłam do samodzielnego wypełnienia - pamiątka z uroczystości 50-lecia małżeństwa.

Muszę przyznać, że była to bardzo męcząca praca. Głównie emocjonalnie, albowiem wszystkie zdjęcia wydają się ważne, cenne, jedyne :)
Album był chętnie oglądany przez gości weselnych i wiem od mamy, że rodzice też do niego wracają.

To nie koniec moich zmagań z tym tematem. W następnym odcinku :) przedstawię Wam Księgę Gości.

A co do drażliwego tematu świąt, to zamiast wody w lany poniedziałek poszły w ruch kule śniegowe :) Telewizja stanęła na wysokości zadania i nadała film "Kevin sam w Nowym Jorku" :))
Natomiast my, ogrzewając się przy kominku, przypomnieliśmy sobie klasyk "Witaj święty Mikołaju" ze znakomitym Chevy Chasem, który śmieszy nas niezmiennie od lat.
Nie śmieszy nas za to pogoda, ale co ja tu będę...


36 komentarzy:

  1. Album rewelacja . Widać, że włożyłaś w jego powstanie wiele trudu , ale i serca. Piękna pamiątka. Co więcej dodać, chyba tylko - mnóstwo szczęścia i radości dla rodziców z okazji tak pięknej rocznicy ślubu.

    Pozdrawiam Wiola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita pamiątka:)gratuluję pomysłu i wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały album, piękna pamiątka i zdjęcia.
    Ale numer, że w TV był Kevin na Wielkanoc, mają poczucie humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, że obdarowanych bardzo cieszą tego rodzaju prezenty. W naszej rodzinie też ostatnio jest moda na tego rodzaju upominki:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Praca z sercem, wspaniale, piękna praca, śliczne kolory.Idealny pomysł na prezent.Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudny, wspaniała pamiątka:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. To na pewno wyjątkowy prezent:))pięknie wykonany:))Pozdrawiam serdecznie i pozdrowienia dla dostojnych jubilatów:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. To się napodróżowałaś sentymentalnie i emocjonalnie, ze hej:))
    Pamiątka wspaniała.
    Mnie nawet się nie chce po pilota sięgać tej wiosennej zimy:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała pamiątka wykonana z sercem i gustem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny album i o bardzo wysokiej wartości emocjonalnej. Jak trudno zrobić tego typu prace wiem i dlatego bardzo podziwiam.
    Cudny!

    Ja na szczęście miałam wiosenne święta, więc nie musiałam oglądać Kevin'a (pomijam ,że nie mam telewizji ;)).

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny album, wspaniała pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna pamiątka ... stare zdjecia zawsze ogląda się z takim sentymentem ... :) A kiedy są oprawione w TAKI album to już czysta Iza jesteś niesamowita !!!
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne ! wierzę że wiele wysiłku Cię to kosztowało ale jak oglądam to wiem że było warto :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł i wykonanie....Pozdrawiam cieplutko pa...

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś niesamowita....pięknie to zrobiłaś...taki album chce się oglądać nie raz a kilka razy, jestem pod wrażeniem Twoich pomysłów i wykonania, pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słuszny jubileusz, to i album zrobiłaś szczególny, super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie się ogląda...Cudny album:) Dużo pracy, ale jaki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna pamiątka, dałaś tym zdjęciom niepowtarzalną oprawę i wierzę, że było trudno wybrać tylko niektóre zdjęcia... Ale udało się, i zdążyłaś :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny album ,cudowny,niesamowity prezent!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny prezent, cudowne wykonanie :) Na pewno nie jedna łezka się zakręci :))))

    OdpowiedzUsuń
  21. sama bym chciała dostać taki album ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Iza, album wyszedł fantastycznie i wiem ile kosztował Cię pracy i nerwów. Mam nadzieję, że rodzice przeglądają go co najmniej raz w tygodniu i podziwiają nie tylko zdjęcia, ale przede wszystkim sam album pięknie ozdobiony i skomponowany :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczny album..Kevina tez bym ogladnela, ale u nas nie leci...wiosny jak nie bylo tak nie ma..ale zycze Ci dobrego nastroju .)

    OdpowiedzUsuń
  24. Album w iście królewskim wydaniu! Tyle pracy i serca włożyłaś w każdy detal! Wspaniały prezent.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniały prezent - taki od serca, pełen emocji i wspomnień.

    OdpowiedzUsuń
  26. może i namęczyłaś się przy tworzeniu tego prezentu dla Rodziców na tak ważną i niepowtarzalną rocznicę, ale... myślę, że zdecydowanie warto było! efekt dla mnie osoby zupełnie postronnej jest świetny, sentymentalny, utrzymany w niesamowitym klimacie, widać, że włożyłaś mnóstwo pracy i serca w ten Album, to naprawdę chyba najpiękniejszy prezent jaki mogłaś wyczarować Rodzicom na ten dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podziwiam, widać, że napracowałaś się, ale pamiątka wyszła fenomenalna :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana to jest wspaniała, wyjątkowa i JEDYNA taka pamiątka!!! Pełno serca i najserdeczniejszych myśli...

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj znamy doskonale to tworzenie za pięć dwunasta ...ale wtedy zawsze najlepsze rzeczy wychodzą...patrz Twój piękny album.Kocham takie rzeczy ..sama zresztą kiedyś od swojej córki dostałam podobny i wiem jaka to jest radość być obdarowaną takim cudeńkiem.....a i przy okazji mogłam się też dowiedzieć,że jesteśmy obie starsze siostry...witaj w klubie ...:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest magia w starych zdjeciach. Te cyfrowe mozna obrobic to wyciac tamto wkleic. To nie to samo. Masz racje one musza miec odpowiednio godna oprawe. A taki recznie wykonany album to jest to. Wspanialy, niepowtarzalny, jedyny. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspanialy ten album, jaka piekna pamiatka:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  32. Włożyłaś w niego dużo serducha i pracy -jest doskonały!

    OdpowiedzUsuń
  33. Taki prezent to najwspanialsza rzecz jaka można komuś podarować. Coś wyczarowane z miłości, połączonej z poświęconym czasem i talentem. Połączenie idealne:-)

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...