wtorek, 28 sierpnia 2012

Szum morza zamknięty w pudełku

Dawno, dawno temu wypoczywaliśmy na południu Francji. Nasi synowie byli dużo młodsi (kiedy to było !?) i z upodobaniem zbierali na plaży muszelki. Plaża, na której spędzaliśmy czas, była zatłoczona (jak to w sierpniu), więc i muszelek nazbierali niedużo.

Dopiero wyjeżdżając z naszej miejscowości wczasowej zauważyliśmy prawie pustą plażę, na której stało kilka przyczep campingowych. Postanowiliśmy się odświeżyć przed dalszą, długą podróżą. Skoczyliśmy do wody, a tam - raj muszelkowy ! Nazbieraliśmy ich mnóstwo, niektóre wielkie, piękne, całe nieuszkodzone. Myślę, że nawet te popękane znajdą swoje zastosowanie.

Po powrocie włożyłam nasze cudne znaleziska do pudełka - witrynki kupionej w Ikei całe lata temu.
Kolejne lata stała surowa.

Dopiero niedawno znalazłam serwetkę, która podsunęła mi pomysł ozdobienia witrynki.
I tak uzyskałam w łazience wakacyjny nastrój.






Przykleiłam kilka muszli u góry i z boku witrynki, żeby całość stała się bardziej przestrzenna.












Muszę się Wam pochwalić, ile miłych rzeczy spotkało mnie ostatnio z Waszej strony, moje przyjaciółki blogowe.

W poprzednim poście wspominałam, jakie miałam szczęście wygrywając candy u Izabeli.




Szczerze zaskoczona byłam wielkością paczki, która przyszła aż z Anglii. Otrzymałam mnóstwo prezentów i to w obydwu dziedzinach rękodzielniczych, w których próbuję sił - różności do dekupażu




i mnóstwo cudnych, kolorowych, niespotykanych u nas przydasi do scrapbookingu.




Największym zaskoczeniem były uszyte przez Izabelę ptaszki z cudnego, kolorowego materiału. Zdobią już komodę w mojej sypialni. Mam nadzieję, że nie są to ranne ptaszki i nie będą mnie zbyt wcześnie budzić :)




Kolejną niespodziankę sprawiła mi Rozalia, przyznając mojemu blogowi wyróżnienie.

wyróżnienie

Serdecznie Ci dziękuję, że doceniłaś moje starania. To bardzo miłe dowiedzieć się, że inna osoba z blogowego świata ma o Tobie dobre zdanie. Zajrzyjcie do Rozalii i zobaczcie, jak różnorodny jest jej blog.

Dzisiaj z kolei otrzymałam paczuszkę, której się nie spodziewałam. Nasza cudowna koleżanka Ewkiki z bloga "moje małe przyjemności" postanowiła nagrodzić autorkę 3000-nego komentarza. Nagroda przypadła mnie !

Spodziewałam się drobiazgu, a Ewa zaskoczyła mnie tyloma prezentami, że sama nie wiem, z czego bardziej się cieszyć.

Perfekcyjnie wykonana tabliczka "Witamy" zdobi już mój przedpokój.



Mnóstwo przydasi w postaci serwetek, surowych podkładek pod gorące kubki z pewnością już niedługo spożytkuję.




Z życzeniami dla mnie trafiłaś w dziesiątkę, bo bardzo lubię retro oraz doceniam obecność motylka :)
Jeszcze raz dziękuję Ewuniu za niespodziankę !

Przypominam, że jeszcze można się zapisać na moje candy (tu), które trwa do 3 września.
Do zobaczenia w dniu ogłoszenia wyników Candy, czyli 4 września.

47 komentarzy:

  1. Zazdroszczę scrapbookingowych przydasi :-) A muszelkom faktycznie sprawiłaś cudny domek! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko bardzo pomysłowe, wyszło jak oryginalna i droga pamiątka z wakacji, jestem pod wrażeniem. Z pewnościa usmieszek nie schodzi Ci z twarzy dzięki paczuszkom jakie otrzymałaś, są świetne, bardzo jestem ciekawa jakie nowe skarby z nich powstana. ptaszki podbiły moje serce, uważam nawet, że to gołąbki. Pozdrawiam i czekam na nowości z wykorzystaniem nowo otrzymanych skarbów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany ale skarbów nazbierałaś- gratuluję wyróżnienia i i wygranych :))
    pudełko z muszelkami ślicznie wyszło - taka pamiątka to skarb i powinna mieć ładną oprawę jak teraz :)))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł z tą witrynką, wykonanie fantastyczne!!!
    Prezenty piekne...i gratuluje wyróznienia;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł na domek dla muszelek jest wspaniały :) Ślicznie się prezentują :) A prezentów można Ci pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. witrynka fajna, a z przydasiów powstaną z pewnością ciekawe prace.

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysł na ekspozycję muszli - super. Ale tym razem muszę Ci napisać, że muszle mają numer jeden. Są przepiękne, cudne wprost... Zazdroszczę Ci ich... Eh chyba muszę się do Francji wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje muszelki przypomniały mi, że bardzo mi się chce nad morze :) Piękne mieszkanko dla nich zrobiłaś :) A co do prezentów - cóż, nie będę ukrywać - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełeczko jest niesamowite:))Prezenty są bardzo miłe:)))Gratuluję wyróżnienia i serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. muszelkowa witrynka genialna, cudny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny pomysł z witrynka, bezpiecznie schowane przed kurzem a jednocześnie mogą cieszyć oko i przywoływać wspomnienia.
    Pozdrawiam ciepło i ślę uściski.... ptaszki to koniuszkowe zkochance, lubią długo spać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O rety ile prezentów ! Poczta miała zajęcie :)))
    Witrynka super, skojarzyła mi się ze skarbem piratów....może tych z Karaibów:)?

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam muszelki, sama mam w domu jeszcze prawie kilogram ślicznych muszli zebranych w Ostii... i jeszcze nie wiem co z nimi zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  14. to cudne dac rzeczy nowe życie... witrynka prezentuje sie pieknie

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe pudełko pełne wspomnień :) Ja też uwielbiam zbierać muszelki, gdy jestem nad morzem :) Szkoda tylko że tak trudno o seaglass pokazywane na zagranicznych blogach :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie "oprawiłaś " muszelki. Prezenty są wspaniałe , na pewno nie długo pokażesz jak je wykorzystałaś:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham Francję,a szczególnie jej południe. tez mam w łazience zbiór muszelek w szklanym słoju. Piękna ozdoba - wspomnienie.
    Gratuluje wyróżnienia!
    Strasznie fajne są takie blogowe przyjaźnie, znajomości, ja tez tego doświadczam.
    Pozdrawiam cieplutko, miłego dzionka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam morze i wszystko co jest z nim związane...piękne dostałaś "przydasie" do decu - nie pozostaje mi nic innego jak tylko oczekiwać na efekty Twojej pracy.Pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale skarby! a ta zawieszka i pudełko jest przesliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł z tym pudełkiem , a prezenty sliczne :)
    Ewa to dobra Duszyczka :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  21. DOSTAŁAŚ CUDNE PREZENTY:))A PUDEŁKO Z MUSZLAMI ŚWIETNE:))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Pudelko z muszlami jest piekne :):)
    Candy bardzo ladne :)
    Milego dnia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  23. Pudełko jest świetne:).
    Gratuluję wyróżnienia i prezentów! A tabliczka ładnie u Ciebie wygląda:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. No fantastycznie zamknęłaś wspomnienia:) Ale prezentów to Ci zazdroszczę! Miałaś szczęście, oj miałaś!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne morskie i wakacyjne klimaty.
    A prezenty wspaniałe.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądają świetny muszelki, świetny pomysł na dekorację łazienki:))gratuluję wyróżnienia:))super prezenty:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak, wakacje we Francji to byłoby "coś" szczególnie na południu, ale tymczasem trzeba się obejść tym, co się ma. I witaj Umbrelko, bo chyba Cię dawno nie było? Prezenty śliczne, a Ewkiki ma ostatnio wielką wenę:) Twoja witrynka z muszelkami to fajny pomysł do łazienki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyeksponowałaś muszelki. Rzeczywiście niespodzianka goni niespodziankę :)) wszystko takie wspaniałe!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudna dekoracja Ci wyszła z muszelek, długo będzie cieszyć oczy. Gratuluję wyróżnienia i wspaniałych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pieknie zamkniete wakacyjne klimaty.Udane prezenty .)

    OdpowiedzUsuń
  31. Una caja maravillosa, me encanta.
    Besos desde España

    OdpowiedzUsuń
  32. Piekne muszle ,miałas świetny pomysł :)Gratuluję cudnych prezentów i wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. piekne letnie wspomnienie, cudne wyeksponowalas muszelki i ozdobilas witrynke

    OdpowiedzUsuń
  34. Ależ Cię obsypano prezentami!
    A pudełko z muszlami bardzo mi się podoba:)Warto wspomnienie wakacji tak odświeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Witrynka muszelkowa - świetny pomysł i super wygląda, zwłaszcza po przyozdobieniu. Długo myślałam kiedyś, co zrobić z moimi przytaszczonymi zewsząd muszelkami - wylądowały w misie kryształowej z przegródkami (w zależności od kształtu i koloru każda ma swoje miejsce). Jest to dosyć niepraktyczne, bo co jakiś czas trzeba pozbyć się kurzu, więc muszle po wytarciu lądują w nowej konfiguracji na miejscu - trochę robótki przy tym jest :/

    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna szafka muszelkowa. Na pewno wpisała się pięknie w wystrój łazienki. No i cudowne prezenciki dostałaś :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj nie wiem od czego zacząć, pomysł z pudełkowym morzem wspaniały, prezenty cudowne, a wyróżnienia serdecznie gratuluję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna ekspozycja muszelek! Moje leżą do tej pory w jakimś pudełku.Scrapkowego prezenciku zazdroszczę , a wyróżnienia gratuluję bardzo! Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Umbrellko dostałaś cudne prezenty, zwłaszcza tę tabliczkę od Ewuni. Nie wątpię, że blogowe koleżanki zadbały przydasiami oto, abyś nie nudziła się w długie jesienne wieczory:))
    zatrzymane wspomnienia z nad morza pod postacią muszelek bardzo mi się podobają. Jestem pełna podziwu dla tak oryginalnego pomysłu na dekorację:) Gratuluję wyróżnienia.
    Buziaki, pa.

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję, zawstydzasz mnie takimi komentarzami hihi:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  41. Ależ piękne niespodzianki:) A Twoja skrzyneczka jest urokliwa i prezentuje się ślicznie. Ja kilka lat temu trafiłam po sztormie na takie wysypisko muszelek we Włoszek. Oj była to frajda:) Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Muszelki *u*

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. scrapowe przydasie - najsłodsze :) oczywiście ocena zupełnie subiektywna :) fajnie fajnie, jesienne długie wieczory nie będą nudne!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. ale cuda! Aż mi się jak t o mówi moja mama "oczy świecą":)

    OdpowiedzUsuń
  45. Swietny pomysl na przechowywanie muszelek! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajny pomysł z muszelkową witrynką! Ja mam tak dużo muszli i tak różnych... Musze coś podobnego wymodzić... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super pomysł ze zrobieniem takiej witrynki. : )

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...