poniedziałek, 2 stycznia 2023

Tegoroczne karteczki świąteczne

W tym roku postanowiłam stworzyć mniej rodzajów kartek bożonarodzeniowych niż kiedyś.
Okienko stało się motywem przewodnim wielu z nich.
To bardzo nośny motyw, można go wykorzystać na tysiąc sposobów.
Niezawodne UHK przyszły mi z pomocą, strona z obrazkami do wycinania w sam raz wpasowała się w tło okienek. Mam cudne widoczki, niektóre okienka przystroiłam w firanki, inne nie.























Drugi pomysł jaki przyszedł mi do głowy to choinki recyclingowe. Wykorzystałam resztki i na bazę-choinkę i na jej dekorację. 





Powstały również karteczki do torebek prezentowych. Są różne, jak różne są resztki pozostałe po kartkach, grudniowniku i różnych dekoracjach.




Sezon kartek bożonarodzeniowych za nami :) 
Pozostało mi jeszcze pokazanie Wam Grudniownika. Ale to już kolejna historia.

Życzę Wam dobrego Nowego Roku
Wasza



4 komentarze:

  1. Piekne kartki, może za rok skorzystam z podpowiedzi. Z tymi okienkami wyszły extra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje karteczki są piękne:)))Pozdrawiam serdecznie i wszystkieo najlepszego w Nowym Roku życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki, będą dla mnie inspiracją, bo miałam problem w jaki sposób zagospodarować okienka :)
    Niech ten rok będzie wspaniały i łaskawy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki z oknami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...