niedziela, 8 stycznia 2023

Przeczytałam w 2022 roku

W ubiegłym roku po raz kolejny postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu "Przeczytam 52 książki w rok".

źródło: https://www.facebook.com/52bookchallenge/

Wziąć udział to znaczy notować i tworzyć zestawienia, ewentualnie zmalować jakąś ozdobną tabelkę. To nie wyścigi, ani czytanie na siłę. 
Czytanie kocham bez wyzwań, ale przyznam, że miło jest zerknąć na swoje czytelnicze notatki:) 
Moje hobby - scrapbooking zabiera mi całe wieczory, na czytanie "do poduszki" zostaje chwilka  wieczorem :) 
Książki przeczytane przeze mnie w 2022r.

1. Joanna Bator "Gorzko, gorzko"
2. Elif Shafak "Bękart ze Stambułu"
3. Jessie Burton "Wyznanie"
4. Izabela Janiszewska 'Niewybaczalne"
5. Simone van der Vlugt "Zjazd szkolny"
6. Birkegaard M. "Biblioteka cieni"
7. Donna Tart "Tajemna historia"
8. J.P. Sendker " Sztuka słyszenia bicia serca"
9. Donna Tart "Mały przyjaciel"
10. M.Benedict "Zniknięcie Pani Christie"
11. D.Setterfield "Czarne skrzydła czasu"
12. Kathryn Croft "Nie ten mąż"
13. Petra Dvorakova "Wrony"
14. Lisa Gardner "Powiem tylko raz"
15. J.Mokosa-Rykalska "Matka siedzi z tyłu"
16. Ann Prachett "Dom Holendrów"
17. Rhys Bowen "Wenecki szkicownik"
18. Carsten Henn "Spacerujący z książkami"
19. G.Hornby "Panna Austen"
20. Rosamunde Pilcher "Poszukiwacze muszelek"
21. Tess Gerritsen Labirynt kłamstw"
22. Max Czornyj "Sezon drugi"
23. C.Lackberg i H.Fexeus "Mentalista"
24. Lucinda Riley "Tajemnice Fleat House"
25. Harlan Coben "Brakujący element"
26. Olga Tokarczuk "Empuzjon"
27. Matt Witten "Życzę mu śmierci" 
28. Toshikazu Kawaguchi "Zanim wystygnie kawa"
29. Adrian McKinty "Wyspa"
30. Lisa Jackson "Paranoja"
31. Ann Cleeves " Krzyk czapli"
32. Rachel Joyce "Marzenie panny Benson"
33. Kristin Harmel "Las znikających gwiazd"
34. Gregor Ziemer "Jak wychować nazistę"
35. Robin Sloan "Całodobowa księgarnia pana Penumbry"
36. Helene Flood "Sąsiadka"

Tyle książek udało mi się przeczytać w ubiegłym roku. w przyszłym obiecałam sobie uważniej dobierać lektury. Zobaczymy, czy to się uda :) 

3 komentarze:

  1. Uważam ze bardzo dużo przeczytałaś książek:)))ja w ostatnim czasie dużo mniej ze względu na zdrowie:(((Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo przeczytałaś, więcej niż ja. Tylko " Gorzko, gorzko" znam, bo też kiedyś czytałam. Życzę powodzenia w wyzwaniu na 2023 rok. Myślę, że mnie by się to nie udało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Duży dorobek czytelniczy . Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...