piątek, 13 stycznia 2023

PCJ - moja ulubiona książka z dzieciństwa

To już koniec nadrabiania wyzwań PCJ na grupie ArtGrupa ATC. Dziś wyzwanie 09/22.

Powrót do dzieciństwa, do ulubionych bajek, opowiadań. Ja wybrałam oczywiście moje ukochane "Dzieci z Bullerbyn". Książka, którą kocham miłością pierwszą :) Czytałam ją niezliczoną ilość razy,  sobie w młodości, a potem swoim dzieciom:) Znałam ją prawie na pamięć. W dzieciństwie razem z moją siostrą odgrywałyśmy scenki z tej książki. Generalnie, bawiąc się w ogrodzie, bawiłyśmy się w "Dzieci z Bullerbyn". A w dorosłości zorganizowałam dla swojej rodziny wycieczkę do Szwecji, w trakcie której zwiedziliśmy miejsca związane z książkami Astrid Lindgren.
Ale to już historia na osobnego posta:) 



W nowym roku życzę Wam i sobie, żeby mieć tyle czasu i weny by wyzwania realizować na bieżąco:))


2 komentarze:

  1. O rany, to też moja ulubiona książka.Utożsamiałam się z bohaterami tej opowieści.

    OdpowiedzUsuń
  2. To też jedna z moich ulubionych książek:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...