wtorek, 3 stycznia 2023

12 grudniowych wyzwań

Moja ulubiona grupa wyzwaniowa na FB -  ScrapElektrownia przed świętami ogłosiła ciekawą zabawę scrapbookingową "Gwiazdkowe kartkowanie".
Do słów znanej amerykańskiej świątecznej piosenki: The Twelve Days of Christmas.
Każdego dnia inne wytyczne :) 
Kilka kartek świątecznych mam już gotowych. Dlatego moje prace na wyzwania są tak różnorodne. Zrobiłam karteczki, ale i ATC, ozdobiłam torby prezentowe, stworzyłam tagi do prezentów.


1. Wyzwanie 1
-piosenka i świąteczne drzewko. U mnie na kartce świątecznej.




2 -  to 2 cukrowe laseczki. Umieściłam je na karcie ATC. Koleżanki zaproponowały tworzenie kalendarza adwentowego z kart ATC i pomysły posypały się same!





3 - Trzy gałązki ostrokrzewu.
Na sweterkowej kartce świątecznej.





 4- Kolorowe światełka.
Sznur światełek jest ozdobą kopery na prezent.





5 - Świecąca gwiazdka.
Znów ATC.




6 - Dzwoneczek.
Również znalazł miejsce na ATC.





7 - Świecące świece.
Stworzyłam kilka torebek prezentowych, przydadzą się :) 




8 - Złote i srebrne błyskotki.
Również na torbie prezentowej.





9 - Anioł.
Jedyny aniołek, jakiego znalazłam w domu. Zamieszkał na ATC.




10 - Jemioła.
Ulubiony tag z UHK. Jemioła i już!





11 - Prezenty.
Też na ATC.



12- Serdeczne życzenia ozdobiły ATC.


Tak oto zrealizowałam wyzwanie ScrapElektrowni z czego byłam bardzo dumna, bo w grudnia czasu wolnego jak na lekarstwo.

Wasza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...