niedziela, 28 lutego 2021

Lutowe calineczki

Jak co roku, dzięki  wyzwaniom ScrapElektrowni przynajmniej  przez miesiąc robię calineczki. To maciupkie prace wielkości 1 cala, które w tym wyzwaniu zostały przyklejone na ATC (wielkości kart do gry), a te z kolei wkomponowałam na strony w SMASH-u. To mój ulubiony diariusz :) 

Miło wspominam czasy, kiedy przez cały rok, dzień po dniu ozdabiałam malutkie kartoniki i wypełniałam nimi journal w starej książce. Po latach ciekawie ogląda się te zatrzymane momenty dnia :) 

Przez ostatni miesiąc również zbierałam radosne, pozytywne i wyjątkowe chwile.
Przykleiłam je na 5 ATC, to wyjątkowe połączenie dwóch małych form.
Wyszło trochę journalowo-stempelkowo-kolażowo. Trafiłam na gazetowe cytaty idealnie tu pasujące :) Stemple świetnie urozmaiciły tło. Część napisów to gotowce w smashu.

Wygląda na to, że co roku chociaż przez miesiąc robię sobie calineczkowy detoks :)
















I jeszcze zbliżenie na pierwszy tydzień



Byle do wiosny
Wasza



2 komentarze:

  1. Ale słodziaczki:-)
    Wyglądają jak urocze znaczki pocztowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentują te calineczki :-).Jest to obca dla mnie forma ale miło popatrzeć. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...