poniedziałek, 8 lutego 2021

Tagowa karteczka

W poprzednim miesiącu brakowało mi weny i karteczkę - tag na wyzwanie z bloga "Święta na okrągło" zrobiłam dosłownie w ostatniej chwili.

W lutym wyszło zgoła inaczej :) Bardzo spodobał mi się temat wyzwania 

Kartka świąteczna z kieszonką, w której mieszkają tagi.

 W weekendowy dzień posklejałam bożonarodzeniową karteczkę.
I wiecie co? Uważam pomysł z tagami w kieszonce za strzał w dychę :) 
Uknułam niecny plan, że w przyszłym roku tak będą wyglądały życzenia świąteczne, które zrobię dla rodziny. Dzięki Inko za pomysł!
Z tyłu jednego z tagów można wypisać życzenia świąteczne, a na innym fragment kolędy, albo można przykleić małe zdjęcie ze wspólnych świąt.










Czas wracać do kartek z zajączkiem i jajem.

Wasza


10 komentarzy:

  1. Widzę, że trafiony zatopiony! :) to super, bo bałam się, że przegiełam z tym tematem ;)) A tu takie perełeczki! Tak, tak to ma być! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny pomysł na kieszonkę i kilka tagów, podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest zachwycajaca ❤❤❤. Jak tu wszystko pieknie do siebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kieszonka.Bardzo podoba mi się ta karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kompozycja i bardzo fajny pomysł na te tagi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest ta tagowa kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cudnie to rozegrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca i cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...