niedziela, 14 lutego 2021

Herbaciany journal

Jedna z moich ulubionych grup ArtGrupa ATC w tym roku rozpoczęła projekt, który od razu zyskał moją akceptację. 

Robimy PostCard Journal ! 

Co miesiąc czeka nas nowa wytyczna i to jest najlepsze :) Niczego nie można zaplanować, a szare komórki trzeba zagonić do roboty :) 

Największym plusem takiego wyzwania jest recycling ścinków, które pieczołowicie przechowujemy :) 
Strony albumiku przypominają tagi, moją ulubioną formę papierową.
Całość zepnę kółkiem, oczywiście to obecne niedługo zamienię na większe :) 

Gdy zobaczyłam wytyczne na styczeń, od razu wybrałam torebkę po herbacie! Zawsze lubiłam wykorzystywać ten pożółkły, bibułkowy  woreczek :) 

Zastosowałam torebkę zgodnie z przeznaczeniem, czyli umieściłam nad filiżanką. Właściwie stosikiem filiżanek, przewietrzyłam przy okazji cudny wykrojnik :) 






Ach, nareszcie mogłam sobie postemplować :) 


Na drugiej stronie przykleiłam kopertę, którą ostemplowałam pocztowymi stemplami. To moje ulubione, dlatego też tak spodobało mi się to wyzwanie :) Koperta z czasem stanie się schowkiem na cytaty lub sekretne myśli.





Już czekam na kolejne wyzwanie :) Dziękuję Dziewczyny za porywające tematy :) 

Wasza


5 komentarzy:

  1. Wspaniała praca. Ma w sobie wiele uroku dzięki użytej kolorystyce :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna karta, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tak samo, jak Ty... :) Szare komórki pracują w czasie "rozgryzania" wytycznych i to jest takie ekscytujące. PS tak mi się twoja strona spodobała, że trochę zgapiłam ;)

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...