niedziela, 21 marca 2021

Tagowa karteczka

Wiem, wiem to nie te święta, ale padający śnieg nieco usprawiedliwia moje bożonarodzeniowe reminiscencje :) 
Kiedy bierze się udział w wyzwaniu "Święta na okrągło" trzeba elastycznie przenosić się z tematu na temat.
Zmienna pogoda pomaga pokonać to rozdwojenie.

W marcu mamy wykonać układankę patchworkową z minimum 4 tagów.

Wybrałam stareńkie papiery Graphic 45 "Christmas Magic". Plus dodatki:) 
Już tak mam, że z wykrzesaniem z siebie świątecznej magii nie mam problemu ani w marcu ani w lipcu.











Zostawiam Was z tą tagową  karteczką i biegnę wić gniazdka dla maleńkich jajeczek na zbliżającą się Wielkanoc :) 

Trzymajcie się cieplutko!


Wasza

10 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ten układ! Genialnie prosty, mnie w ogóle nie przyszedł do głowy :) Świetna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jest! Moja jeszcze nawet nie jest w planie, jakoś ugrzęzłam w tym miesiącu na tej wytycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny uklad i mega zaskoczenie ❤❤❤. Sliczna calosc ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna, bardzo fajna układanka

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka:-) A śnieg ani myśli odpuszczać...
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby prosta, a jaka elegancka:) Bardzo fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuuuuper :-)fajny pomysł z ułożeniem tagów :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna! Urocze są te maleńkie grafiki :) A napis jest szałowy!

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...