sobota, 27 marca 2021

Lutowa karta w journalu

Mowa oczywiście o Postcard journalu, który w tym roku robię na wyzwania AtGrupa ATC.
Długo myślałam, jak na karcie umieścić

maskę karnawałową, cekiny i koronkę .

W trakcie pracy uświadomiłam sobie, że chcę aby mój  album roczny był jednolity i miał spójny charakter.
Nie pozostało mi nic innego, jak utrzymać tę stronę w stylu starej karty pocztowej, dodać "pocztówkę z Wenecji", kilka cekinów i małą maskę. W zasadzie praca mi wyszła  recyclingowa, bo tło zrobione z resztek jest, a maseczkę wycięłam z maseczki kosmetycznej (w płachcie) na twarz :) Jest złota, więc zostawiłam ją z myślą o różnych projektach :)  








Tło z tyłu tylko postemplowałam, żeby zostawić przestrzeń na zdjęcia lub cytaty.




Tak się grzebałam z drugą kartą, że pojawiły się wytyczne do kolejnej.
Hmm, bardzo mi się podobają, zabieram się więc za robotę :) 


2 komentarze:

  1. Dobrze sobie poradziłaś z tematem i powstała kolejna świetna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo starociowo wyszło i świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...