niedziela, 17 marca 2019

Mój tegoroczny Junk Journal

Z ogromną radością odkryłam, że w tym roku na blogu Art Grupa ATC tematem wyzwań jest JUNK JOURNAL!
Uwielbiam bawić się tą formą albumu. Sama zrobiłam już kilka junk journali, ale wyzwania to wyzwania !
Mogę dowiedzieć się czegoś nowego na temat albumu ze starych papierowych znalezisk, odkryć zastosowanie dla nowych rzeczy. Może się tam znaleźć praktycznie każdy stary, znaleziony w szufladzie babci "śmietek".
Dziś nadrabiam zaległe, pierwsze wyzwanie i  wykonuję bieżące. To wspaniała, szalenie odpreżająca, relaksująca zabawa. Polecam wszystkim!

Wytyczna na styczeń to: użyj tkaniny.

Mam w swoich przepastnych szufladach kawałki płócienek, więc nie jest to trudne zadanie:)










Wytyczna na luty: użyj stron starej książki.

Myślę, że większych lub mniejszych kawałków stron starych książek będę używać co miesiąc.
Teraz jednak pokryłam całe strony cudownie poźółkłymi stronami książki (z makulatury).
Do tego dołożyłam to co znalazłam na biurku:))))))







Ciekawa jestem jakie wytyczne dostaniemy w kolejnym miesiącu :)

Pozdrawiam w tę ciepłą niedzielę

Wasza



6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne prace. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne strony, bardzo romantyczne.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wykreowany album. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe strony! Rewelacyjnie ozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne strony, piękna kolorystyka, wspaniałe użyte ,,śmieci,, ... podoba mi się początek Twojego Junk journala :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, klimatyczna rozkładówka:)

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...