sobota, 16 marca 2019

Kolejna świąteczna


W styczniu przysnęłam i kartkę na wyzwanie zrobiłam dopiero ostatniego dnia. W marcu postanowiłam być "hop do przodu" i szybciej wykonać zadanie na bloga "Święta na okrągło".
W tym roku robimy kartki bożonarodzeniowe przez cały rok według mapki.
Bardzo mi się spodobał ten sposób i chyba zostanę fanką mapek, o co zupełnie siebie nie podejrzewałam :) 

Oto moja kartelucha-



A to mapka z tego miesiąca-

Wkrótce pochwalę się pracami na kolejne wyzwania.

Wasza

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka ! Śliczna serwetka ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka bardzo elegancka! Serwetka rzeczywiście prezentuje się wyjątkowo na tle tej zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna serwetka pięknie wkomponowane. Kartka jest rewelacyjna.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysłowa karteczka, świetna robota, serwetka niezwykle komponuje się z całością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna karteczka z prześliczną serwetką :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedziałam, że u Ciebie będzie "inaczej" :) i jest! i co dziwne - tak dużo na kartce, a efekt lekki to chyba dobrze zestawione kolory - super!

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...