wtorek, 5 marca 2019

Kolejny rok świątecznego kartkowania

Podobnie jak w ubiegłym roku biorę udział w całorocznym wyzwaniu "Święta na okrągło".
To naprawdę ulga, gdy w grudniu wyjmujemy z pudełka duuużo kartek i wysyłamy je rodzinie i znajomym.
W tym roku nowość na  Rogatym blogu - tworzymy kartki do mapek.
Takie podejście to pomoc i ułatwienie, ale daje też dowolność. Ja osobiście zawsze nieco odchodzę od schematu, żeby zaznaczyć swoją indywidualność:)
W styczniu posklejałam taką oto karteczkę:




Styczniowa mapka -



Uff, zdążyłam w ostatniej chwili. Mam nadzieję, że zimowa niemoc została pokonana i kolejne prace powstaną w mig!

Wasza


2 komentarze:

  1. Mapka wydaje się bardzo prosta, a Twoja kartka prezentuje się świetnie - bardzo podobają mi się i kolory, i ogólny dobór składowych. No i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie poradziłaś sobie z tematem. Super!. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...