sobota, 9 marca 2019

Albumik z Craft WAWA

Tydzień temu bawiłam na Craft WAWA w Warszawie. Oprócz zakupów i uroczych spotkań  z koleżankami udałam się na warsztat albumowy do Zuzy Gułaj. Uwielbiam jej skomplikowane albumy, których sama nigdy bym nie wykonała. Album jest pełen dodatkowych stron, zakamarków i kieszeni. Jeszcze nie wiem ile pomieści zdjęć, ale na pewno duuużo!
Ozdabianie tej kosmicznej konstrukcji sprawiło mi wiele przyjemności. Papiery Karoli same w sobie są cudnie ozdobione. Kilka wyciętych elelmentów podkreśla ich wyjątkowość. Dodatek koronek sprawił, że album jest bardziej "mój". Lubię takie zabawy i z pewnością jeszcze nieraz wybiorę się do Zuzy na warsztaty.

Oto mój album, jeszcze bez zdjęć:)



 Okładka z obowiązkową buteleczką:)








 Po lewej waterfall-







Cała ta część jest wyjmowana z kieszeni i posiada wiele płaszczyzn do ozdabiania.


 Kolejna wklejka, kieszeń i zamknięcie na magnes:)


Po prawej umieściłam kieszeń na rzep


 Otwierane drzwi zamyka wstążka:)


I już ostatnia kieszeń, która skrywa książeczkę zamykaną na sznureczek  z mnóstwem miejsca na fotki.
Zlot uważam za bardzo udany! Spotkałam mnóstwo przyjaznych osóbek i od gadania rozbolało mnie gardło:)) Cudne warsztaty i pyszne ciasto w bufecie dopełniły całości.

Kolejny zlot w Wawie już 15 czerwca!

Do zobaczenia!

Wasza




3 komentarze:

  1. Świetny albumik. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Album robi wrażenie, coś czuję, że ja bym nie potrafiła skomponować czegoś takiego... tym bardziej podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny jest, bardzo klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...