niedziela, 3 listopada 2019

Październikowy junk journal

Już prawie rok bawię się z ArtGrupą ATC w postarzanie, koronkowe czary i przyklejanie nikomu niepotrzebnych rzeczy :)) Niby długo, a nigdy nie mam dość!
Co miesiąc dostawałyśmy wytyczną do ozdobienia kolejnej stronki. W tym miesiącu jest-

brak wytycznych :)

Skoro tak, sama sobie zrobiłam wytyczną, a co mi tam!
Jest to transfer na materiale:)
Oprócz tego gości tu mnóstwo zwyczajowych dodatków: resztki  koronek, juta, tagi, stare tasiemki, strony starej książki, nity, agrafka, guziczki itp. A wszystko to naklejone jest na starej kopercie biurowej.
Jednym słowem znalazło się tutaj to, co lubię!



Rzeczony transfer







Juta stworzyła kieszeń na tagi, zmieści się ich tam naprawdę dużo. Podobnie jest po drugiej stronie, kilka kolorowych tagów w kieszonce cieszy moje oczy :)




  

  
Jak już wielokrotnie podkreślałam, wyciąganie tych rupieci z szaf i zabawa nimi sprawia mi wielką przyjemność. Zachęcam wszystkich do zabawy z ArtGrupą ATC.

Jesienne uściski śle

Wasza



4 komentarze:

  1. Fantastyczny ...piękny klimat :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak klimatycznie! Pięknie wyglądają te koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny, ja mogłabym stworzyć taki junk Journal, ale miałabym już problem z jego ozdobieniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te strony . Klimatyczne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...