piątek, 15 listopada 2019

Gwiazdkowo

W szalonym tempie przeleciał kolejny rok wyzwań "Święta na okrągło". Właśnie zrealizowałam ostatnie kartkowe wyzwanie do mapki 2019.
Jak tylko zobaczyłam tę mapkę, od razu wyobraziłam sobie gwiazdki dookoła niej.
I tak zrobiłam. Ta kartka jest zupełnie inna, niż te które tworzę. Bez koronek? :)))))
Jednak nieskromnie powiem, że jej "inność" spodobała mi się. nie wiem, czy ją wyślę,czy zostawię sobie :)))) Też tak macie? Przez to, że kartki na wyzwania są bardziej wypracowane, robione bez pośpiechu, może bogatsze, z niektórymi z nich trudno się rozstać :) W ubiegłym roku tak przekładałam, tak odliczałam, że te najbardziej wypracowane zostały u mnie :)))))
W tym roku trzeba je będzie wysłać :)

Tę kartkę wstawiłam też na wyzwanie w fejsbukowej Scrapelektrowni. Cudowna zabawa! Polecam!
Karteczka akurat pasowała do dwóch wyzwań-G-jak gwiazdki oraz I-jak iskrzenie.
Srebrny papier naprawdę świeci (iskrzy) w ciemności :)













 Im ciemniej, tym bardziej gwiazdki iskrzą!


Mapka


A jak Wam idzie sklejanie kartek świątecznych? U mnie fabryczka na całego! Ale to przecież najpiękniejszy czas w roku, kiedy można tworzyć przy muzyczce, pachnącej herbatce i lampkach choinkowych :)

Pozdrawiam cieplutko

Wasza


5 komentarzy:

  1. Jaka śliczna, jest taka ciepła, ma w sobie coś magicznego :)
    U mnie w tym roku kartki idą powoli, a to dlatego, że przed poprzednim BN nie zdążyłam wysłać tego, co zrobiłam, więc mam zapas :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowa i ładna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Umbrella, masz świetne pomysły - nie tylko wianek z gwiazdek ale też kolory pięknie tutaj zagospodarowałaś :) faktycznie widać, że mapka była inspiracją!
    A co do kartek - zostawiam często, właśnie muszę je mieć, ale tylko do następnego roku, potem mogę wysyłać, muszą odleżeć - niektóre oczywiście! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyszło, trzymam mocno kciuki za wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na tę mapkę :)

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...