poniedziałek, 28 października 2019

Październikowy czyli dyniowy layout

Tak się składa, że pogoda się zepsuła i zamiast spaceru wciągnęło mnie scrapkowanie.
Jak pisałam w poprzednim poście, niesamowicie spodobały mi się mapki i paleta kolorystyczna na stronie Kwiatu Dolnośląskiego.
Dziś bawiłam się z mapką nr 2. Paleta ta sama co ostatnio.
Tym razem nie moje wygłupy z liśćmi (a kto to wszystko potem pozbiera!!!), ale martwa natura.
Już parę razy chwaliłam się, że mam pod bokiem "zagłębie dyniowe" i z lubością z tego korzystam.
Za pozwoleniem właścicielki pstrykam zdjęcia straganów i dyń.
Trzeba to kiedyś pokazać światu! Pokazuję więc :)

Wykorzystałam tu dodatki papierowe, które dostałam w wymiance pocket letter od Doroty B.
Lubię wymianki!












Mapka, do której kleiłam LO`sa.


Paleta kolorystyczna:


Pracę zgłaszam na wyzwanie Kwiatu Dolnośląskiego.

Jesiennie pozdrawiam,

Wasza

4 komentarze:

  1. Jaki piękny, jesienny klimat stworzyłaś, świetny jest ten scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam październik właśnie za te piękne kolory, które w tym roku długo można było podziwiać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jesienna praca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Ta praca też jest niezła! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego!

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...