niedziela, 27 października 2019

Jesienny layout

Rzadko biorę udział w innych wyzwaniach, niż te całoroczne zabawy, które założyłam sobie na początku roku. 
Zwyczajnie nie mam kiedy. Ale czasami trzeba zrobić odstępstwo. Tak było, gdy zobaczyłam mapki na stronie zaprzyjaźnionego Kwiatu Dolnośląskiego. Mapki tak urocze (tagi to moja miłosć), że nie ma zmiłuj. Prace sklejały się same. Pomogła w tym tegoroczna złota polska jesień, która skłania do spacerów i robienia zdjęć. Upatrzyłam sobie 250-letni dąb i trochę tu pohasałam. No cóż, dzieci wyszły z domu, to matka sama się musi wygłupiać :))))
Wiewiórka siedząca na górze też bardzo lubi ten dąb i urzędują tu razem z dzięciołem;)














Prace zgłaszam na wyzwanie Kwiatu Dolnośląskiego, jednocześnie ściskam mocno moje koleżanki*
Gosiu, gratuluję udanych mapek. Mój LO wykonałam do 1 mapki


i 1 palety kolorystycznej


Oby takich więcej!

Pozdrawiam jesiennie

Wasza



6 komentarzy:

  1. Ładna praca . Taka radosna ta jesień u Ciebie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. praca śliczna, ciekawa i bardzo pomysłowa, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia w pięknej oprawie, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż bym porwała od ciebie i dokleiła tylko zdjęcia moich chłopaków ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze zapraszam na bloga: http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2019/11/wyniki-wyzwania-z-pazdziernika.html

      Usuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...