niedziela, 16 października 2022

PCJ - Owocowe smaki lata

Tym razem nadrabiam PCJ z lipca. Widocznie w lipcu mój czas zajmowało coś zupełnie innego:))

Na ArtGrupie ATC pojawił się wtedy smakowity temat "Owocowe smaki lata".

U mnie owocowy raj! Malinki i jagódki w tle, a na nich wylądowały gofry z owocami na eleganckich serwetkach.
Niektóre owocki pokryłam Glossy Accents. Pysznie wyglądają.
Przy okazji znalazłam tasiemkę z owocami i przytwierdziłam ją ćwiekiem. 
Kiedyś lubowałam się w ćwiekach, w każdym albumie sporo ich nawtykałam.
Ten u dołu jest z jabłuszkiem! Cudny!






Środeczkiem szydełkowego kwiatka jest ćwiek z jabłuszkiem:) 





Owoce pokryłam Glossy Accents.

Mój albumik PCJ zapełnia się. Chciałabym do końca miesiąca nadrobić zaległości, bo potem święta będą rządzić moim czasem.

Pozdrawiam moje podczytywaczki:)

Wasza



2 komentarze:

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...