niedziela, 9 października 2022

Dzień Robienia Kartek 2022

Co roku, w pierwszą sobotę października przypada międzynarodowe święto scraperek Cardmaking Day.
1 października moja ulubiona grupa na FB ScrapElektrownia  jak zwykle stanęła na wysokości zadania i zorganizowała kilka wyzwań.

Udało mi się zrobić kartki na 5 wyzwań. Bardzo się cieszę, że ScrapElektrownia  dokonała cudu i uruchomiła moją wenę. 

Jest to też zasługa przejrzystych mapek  i dodatkowych wyznaczników, którymi trzeba było się kierować przy wykonywaniu kartek.

Oto wszystkie karteczki posklejane w ubiegły weekend. Zostały zgłoszone  na wyzwanie  w ScrapElektrowni. 







Pierwsza, w ciepłych, jesiennych kolorach. 
Poniżej mapka, według której została zrobiona.









Moja druga karteczka wyzwaniowa do mapki poniżej.
Praca w jesiennym klimacie.







Trzecia-z ulubionym motylkiem i tasiemką.
W tym przypadku określiłam sobie adresatkę, która otrzyma tę karteczkę, więc łatwiej mi było dobrać papiery.








Kolejna, zupełnie niespodziewanie wyszła słodko i różowo. Warunkiem było wykorzystanie papieru w  drobny wzorek - tu różowa krateczka.








Ostatnia kartka jest jednocześnie pierwszą bożonarodzeniową w tym roku.
Obowiązkowym elementem metalowym jest u mnie gwiazdka :) 







Bardzo, ale to bardzo dziękuję dziewczynom ze ScrapElektrowni za włożoną pracę i uruchamianie naszych szarych komórek :)  

Wasza



2 komentarze:

  1. Cudne prace! Zachwycam się każdą z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki, jak zwykle dopracowane w jak najmniejszym szczególe:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...