niedziela, 30 stycznia 2022

Pocket letters - Motyle

Bardzo lubię tworzyć pocket lettersy. Rzadko pojawiają się takie wyzwania, a jeżeli już to najczęściej w okolicach świąt. Tym razem było inaczej, fejsowa grupa "Świry Rękodzieła Inspirują" ogłosiła wyzwanie na temat "Zwierzęta". Po długich rozmyślaniach i przeglądzie przydasi zdecydowałam się na motyle. Mam ich trochę w swoich zasobach , a ponadto pasują do mixmediowych teł.
Papier pokryłam gesso, potem zastosowałam kilka masek - w tym motylki :). Na to mgiełki, wycięte motyle i ścinki przeróżne. Dodatkowego pazura na koniec dodaje wosk Metallique wax i "elektrokardiogram" dookoła.
Nie ukrywam, że dużo z tym pracy, to tak jakby zrobić 9 ATC.
Wyjątkowo jednak spodobała mi się ta forma i możliwość przechowywania jej w segregatorach.












Kolejne ATC przede mną, więc włączam serial i do roboty:) 

Wasza




3 komentarze:

  1. Świetne prace. Tworzą uroczą całość. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne:-) Zazdroszczę cierpliwości:-)
    Każdy szczegół perfekcyjny, super ten motyw motyli!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...