sobota, 1 stycznia 2022

ATC - Wiktoriańskie święta

Niestety w ub. roku ominęłam wiele ateciakowych wyzwań, ale tego nie mogłam pominąć :) 
Bardzo lubię wiktoriańskie obrazki i ilustracje wszelakie. Czytam też sobie o tej epoce, choć temat trudny i czasami niewdzięczny (ciężka praca małych dzieci).
Do zrobienia ATC użyłam maskę w gwiazdki, mgiełki, gotowe obrazki die-cuty, złotą pastę jakąś, śnieg w słoiku:) tusz oczywiście do postarzenia brzegów.
Dzięki temu, że mam kilka dni urlopu, w końcu zdążyłam na wyzwanie w ArtGrupa ATC.











Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !

Wasza


1 komentarz:

  1. Tobie również wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...