niedziela, 17 października 2021

Tagi z okienkiem

Coraz bliżej Święta ...
W takie chłodne, jesienne dni mamy już nastrój do tworzenia świątecznych prac :) 
Niektórzy się nawet rozpędzili i zamiast jednego taga potworzyli trzy! 
Nie ma to jak trafić w temat :) A tak naprawdę to wielość tagów u mnie jest wynikiem niezdecydowania i tyle! 
W październiku na blogu "Święta na okrągło" tematem wyzwania są:

Tagi z okienkiem

Pomysłów miałam wiele, a trzy z nich dzisiaj Wam prezentuję.


















Mam nadzieję, że za miesiąc będzie otwarta bramka dla maruderów, bo mam do nadrobienia dwa letnie  miesiące :) 
Dobrego, twórczego tygodnia!


Wasza

5 komentarzy:

  1. Śliczne są te tagi. Mogą być świetnym dodatkiem do świątecznych prezentów. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tagi :-) Widać po ilości, że się już świątecznie rozkręcasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie:-) Idealne do prezentów.
    Powiało u Ciebie Świętami:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te okienka! Ostatni tag to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, jakie piekne i zarazem przerozne interpretacje tematu okienka 😍😍😍. Ten z dziewczynka to moj faworyt!!! ❤🥰💕😍

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...