sobota, 9 października 2021

Cardmaking day 2021

W ubiegłą sobotę, 2 października bawiłam się świetnie robiąc kartki i karteczki. Jak co roku obchodziłam w ten sposób międzynarodowy cardmaking day. Oczywiście moja ulubiona ScrapElektrownia stanęła na wysokości zadania przygotowując wyjątkowe wyzwania. Po dłuższej przerwie, mojej  niemocy twórczej i braku weny,  o dziwo z chęcią zasiadłam do scrapowego biurka.  
Lubię energię takich dni, tempo wyzwań, ich dużą ilość. Kocham kontakt z siostrami scrapowymi poprzez komentarze, wzajemny doping i akceptację. 
Wiadomo, że po przerwie w scrapowaniu praca idzie wolniej, mam kilka kartek rozpoczętych i nie skończonych. 

 

Dziś prezentuję to, co udało mi się posklejać w ten cudny scrapowy weekend.

1. Lift kartkowy









Do zliftowania dostałyśmy śliczną kartkę Tajanny.


A oto pierwowzór:






2. Kartka jesienna
U mnie jesień to więcej czasu na czytanie. 







3. Kartka warstwowa






4.Kartka w/g mapki.

Jakoś tak się dzieje, że w ciągu roku moje małe bloczki papierów stoją na półce w ozdobnym pudełku i czekają... I nagle podczas wyzwań ScrapElektrowni przypominam sobie o nich i mają swoje 5 minut. Nie potrafię wyjaśnić tego fenomenu, ale tak było i tym razem. Bloczek paryski doczekał się!











Dziękuję Dziewczynom ze ScrapElektrowni za tchnięcie życia we mnie.

Już nie mogę doczekać się kolejnych, urodzinowych wyzwań na mojej ulubionej grupie :) 

Wasza

3 komentarze:

  1. Widać że Tobie ta zabawa sprawiła wiele radości bo wykonałaś śliczne kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są takie wyzwania:)))karteczki urocze:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...