niedziela, 3 grudnia 2023

Kontrastowy pocket letters

Chętnie biorę udział w wymiankach i wyzwaniach pocket - letters. Takie zadania "otwierają głowę" i zmuszają do szukania niebanalnych rozwiązań. Tym razem zgłosiłam się do wyzwania "Kontrast" organizowanego przez Kigę Bet. Z pozoru proste wyzwanie wcale takim nie było. Z zaproponowanych kontrastów wybrałam fiolet & żółty. Będąc w posiadaniu tuszów w tych kolorach, pomyślałam, że "jakoś to będzie". 
Mam nadzieję, że moja praca choć trochę spodobała się Izabeli, z którą się wymieniałam.
Z tyłu, w kieszonkach znalazło się kilka małych prezencików.
Zapisałam się już na kolejną wymiankę u Kigi Bet, a co!












Pozdrawiam serdecznie



1 komentarz:

  1. Lubię fiolet. Poradziłaś sobie świetnie z zadaniem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...