piątek, 11 listopada 2022

3-częściowy obrazek

W ostatnich tygodniach źle się czuję z powodu krótszych  dni i ciemności.
Mam wrażenie, że ciągle jest ciemno. Ażeby rozświetlić sobie ponure dni postanowiłam pooglądać sobie zdjęcia z wakacji, wybrać niektóre z nich i oprawić. Przypomniałam sobie pracę sprzed kilku lat robioną z Cynką na letnich warsztatach . Był to obrazek na beermacie związanej kawałkami płótna z dodatkiem tekturek. Korzystając z tamtych podpowiedzi wykleiłam kolejny 3-częściowy obrazek.

Ogromną frajdą jest darcie starego płótna, obrywanie brzegów, brudzenie farbą, dobieranie dodatków.
Powycinałam roślinki w modnym kolorze roku - very peri. Taki fiolecik, kolor barwinka:) 










Całość zawiesiłam na drewienku znalezionym nad morzem. Cudny efekt :) 


Pozdrawiam


1 komentarz:

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...