niedziela, 11 września 2022

Pudełko z żukiem

Po przeszło dwóch latach przerwy udało mi się wziąć udział w warsztatach rękodzielniczych. I to w całym cyklu warsztatów "Nadmorskie Cynkowe Warsztaty Craftowe".
Wreszcie po latach spotkałam się z Cynką i koleżankami, z którymi wielokrotnie "warsztatowałam".  Poznałam także nowe, świetne osoby:).
Było cudownie, kreatywnie, wesoło, pouczająco i relaksująco:) 
Wyobraźcie sobie mix kilkunastu twórczych osóbek:) Szalony czas! Piękna pogoda pozwoliła na spacery brzegiem morza.
Szkoda, że muszę pisać o tym w czasie przeszłym, ale wszystko co dobre...

Jako pierwszą pracę z warsztatów pokazuję Wam pudełko z łuby. Główną ozdobą, co ja piszę, Gwiazdą pudełka jest

   żuk.

Wyciśnięty z masy, gotowy do pomalowania i pokrycia woskiem. Żuczek leży sobie na patyczkach,  plasterkach brzozowych i mchu. Ozdabianie pudełka sprawiło mi dużą przyjemność, przypomniały mi się czasy decoupage i ozdabiania pudełek pastą śniegową i pastą do spękań.
Kilka kolorów farby i praca gotowa.
Aha, jeszcze napis na pudełko, którego dobieranie wywołało salwy śmiechu:) 
Takie tam wygłupy z koleżankami.












Do pokazania mam jeszcze kilka prac z Trzęsacza.

Wypatrujcie kolejnych postów ode mnie:) 

Pozdrawiam serdecznie

Wasza

5 komentarzy:

  1. Przyznam, że do Trzęsacza mam niedaleko, ale ciągle odkładam te warsztaty na "innym razem". Podglądałam Was i Wasze prace na FB. Pudełeczko z żukiem jest niesamowite !!! Teraz to jeszcze bardziej żałuję, że nie mogłam tam z Wami być... Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudelko wyglada swietnie! Wiele milych wspomnien :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Asiu! Świetne warsztaty i miłe towarzystwo :)

      Usuń
  3. W czasie przeszłym pisane, ale jednak pisane, bo są i tacy, co nie mają zbyt, o czym pisać. Bardzo mi się spodobała Twoja praca, wygłupy, a jednak stworzyłaś coś unikalnego, bardzo pomysłowego i przepięknego, brawo. :) Pozdrawiam i podziwiam. <3

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...