niedziela, 30 maja 2021

Plony z tygodnia

Czasami na wyzwania ATC pomysł wpada od razu, a czasami... No nie, temat "Spaghetti" nie należał do najłatwiejszych. W ArtGrupie ATC w tym miesiącu trzeba użyć makaronu spaghetti lub patyków do szaszłyków. Z podziwem patrzyłam na kolejne prace koleżanek , które pojawiały się w grupie. Moja wena milczała jak zaklęta i już chciałam się poddać :) Dopiero podczas tworzenia morskiej karty pokazanej w poprzednim poście doznałam olśnienia. Żaglówka! No i jest. Nawet brokat znalazł zastosowanie, nie musi biedny czekać do grudnia :) 






Co jakiś czas świetnym dla mnie relaksem jest stworzenie kolażu.
Często prowodyrem do tejże pracy jest Kamila Pietroń i jej lajwy. Tak było i tym razem.
We wtorek posklejałam kolażyk według jej wskazówek. Dzięki za wspólną zabawę :) 











Miłych wiosennych dni.

Wasza



2 komentarze:

  1. Fajne, ja czasem przeglądając gazety myślę nad kolazem, ale później jakoś tego skleic nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolarz interesujący. Pamiętam ze szkoły takie prace i właśnie one sprawiały mi wiele radości.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

To wspaniale, że znalazłaś chwilę, żeby napisać parę słów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...